sobota, 3 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014 i plany, postanowienia na 2015!

W ostatnim poście wspominałam, że w następnym opowiem Wam trochę o moich postanowieniach i planach i podsumuję ubiegły rok, więc post będzie trochę bardziej rozbudowany niż inne. Zapraszam! 



2014 zleciał mi naprawdę bardzo szybko, aż ciężko mi to pojąć dlaczego, ale w sumie to dobrze, że się skończył. Opiszę każdy mój miesiąc: 

Styczeń: nic się konkretnego nie działo. Powoli zaczynałam moją przygodę z blogowaniem, po prostu zainteresowało mnie to.

Luty: z tego co pamiętam, wtedy były ferie, więc głównie spotykałam się z przyjaciółmi, znowu nic ciekawego.

Marzec: moje 13-ste urodziny, nie obchodziłam ich jakoś szałowo, no wiecie, bez tortu i w ogóle, nie miałam na to ochoty po prostu. W marcu właśnie dołączyłam do redakcji pewnego bloga. 

Kwiecień: odliczanie czasu do wakacji, więcej czasu spędzonego na dworze. 

Maj: i tutaj zaczynało się robić ciekawie, bo dwa dni przed końcem terminu na oddawanie zgłoszeń do szkoły muzycznej, kolega namówił mnie. Planowałam to już na jesieni 2013 roku, ale na jakiś czas dałam sobie spokój. Wydrukowałam zgłoszenie, mama wypełniła i następnego dnia zawiozłyśmy, sekretariat za kilka minut miał być zamykany, ale zdążyłam.

Czerwiec: Przesłuchania do szkoły muzycznej, zakończenie 6 klasy, wakacje, miesiąc pełen wrażeń tak naprawdę.

Lipiec: Początek wakacji. Te wakacje naprawdę nie były udane. Ciągle nie spałam, nie wychodziłam z domu, bolała mnie głowa, myślę, że jakby tak dalej poszło, popadłabym w depresję, serio.

Sierpień: mecz Realu Madryt, jeeju, takie przeżycie, było naprawdę super. Zobaczyć Ronaldo na żywo... 

Wrzesień: znowu szkoła, zostałam przyjęta do szkoły muzycznej, nowi nauczyciele, przedmioty. 

Październik: ZAŁOŻYŁAM TEGO BLOGA!!

Listopad: dom, szkoła, dom, szkoła muzyczna, every day. 

Grudzień: opiszę ten miesiąc jednym zdaniem: święta, święta i po świętach.


2015!!!

W tym roku postanawiam zacząć spełniać marzenia, więcej czasu poświęcać blogowi, więc to moje postanowienia: 

  • Zadbanie o sobie, czyli ćwiczenie. 
  • Zakupienie bieżni.
  • Wrzucenie 5 coverów na mój kanał na Youtube.
  • Cieszenie się każdą chwilą i nie dołowanie się.
  • Dodawanie 3 postów na tydzień.
  • Przykładanie się do nauki.
  • 50 000 wyświetleń bloga. 
  • 30 subskrybujących na Youtube. 
  • Bycie milszą dla innych. 
  • BĘDĘ PEWNIEJSZA SIEBIE!

Podzielicie się Waszymi postanowieniami?





2 komentarze: