piątek, 30 stycznia 2015

Sposoby na nudę!

Hej! Nie wiem jak u was, ale u mnie zaczynają się ferie. Lubelskie pozdrawia! W związku  z tym, pewnie wiele osób będzie się nudziło, siedziało przed komputerem. Moim zdaniem to czas na to, żeby konkretnie odpocząć od szkoły, a potem wrócić do niej z podwójną siłą i wziąć się ponownie do nauki. W tym poście przedstawię wam moje różne metody na nudę, zapraszam!


1. Spotkaj się z przyjaciółmi.

Myślę, że kiedy się nudzicie, a macie okazje umówić się i spotkać z Waszą przyjaciółką, to warto skorzystać. Możecie porobić wiele ciekawych rzeczy. 

2. Wyjdź na spacer.

Kiedy mam taki bardzo nudny dzień, jestem zdenerwowana, czy smutna, najlepszym sposobem jest właśnie spacer. Mieszam na wsi. Można sobie pochodzić po jakichś łąkach, pooglądać rośliny. To może być dosyć dziwne, ale lubię na nie patrzeć. 

3. Narysuj coś, zatańcz, zaśpiewaj, zagraj!

Myślę, że każdego coś interesuje. Jeżeli lubisz śpiewać, włącz muzykę i śpiewaj. Czasami właśnie tak robię. Pochłania mnie to i naprawdę długo potrafię śpiewać, bo nie nudzi mnie to.

4. Poczytaj książkę, oglądnij film.

W wolnych chwilach może warto obejrzeć jakiś polecany film lub przeczytać niedawno zakupioną książkę? Czasem mam tak, że kupię sobie jakąś fajną książkę, a potem nie mam czasu na przeczytanie jej. Właśnie w takich chwilach wolnych od szkoły to nadrabiam.

5. Odkryj zainteresowania.

Czasami poznajemy coś, co po czasie zaczyna nas bardziej kręcić i zaczynamy się tym interesować. Może warto odkryć swoje hobby? Czasami niektórzy lubią zbierać różne kwiaty i kolekcjonować je inni znaczki, a jeszcze inni kamienie. Każdy jest inny i z czasem wszyscy odkrywają coś, co kochają, nawet jeśli to wydaje się wszystkim innym dziwne. 

To są moje banalne sposoby na nudę. Naprawdę można ferie czy wakacje, a nawet weekend spędzić przed komputerem, czy telewizorem, ale moim zdaniem warto w taki czas spróbować czegoś nowego. 



6 komentarzy:

  1. U mnie ferie się kończą. W poniedziałek do szkoły :-( Pierwszy tydzień minął mi fajnie bo byłam w górach i nauczyłam się jeździć na nartach, ale ten to masakra. Wróciłam dostałam kataru, gardło mnie boli i w ogóle to tragedia. Z chęcią bym sobie jeszcze ten tydzień w domu powiedziała tylko żeby mi to cholerne przeziębienie przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też dzisiaj zaczynają się ferie. ^^ Tylko, że ja jestem z Pomorskiego. Ja idę z klasą do kina, może w końcu uda mi się trochę pobiegać no i dokończę rysunki :))) Miłych ferii, czekam na posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja będę mieć dopiero 16 lutego ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, za dwa tygodnie to ja będę wstawała do szkoły, a ty wtedy będziesz mogła sobie spać i w ogóle. :)

      Usuń
  4. Piona ja też mam ferie! No i też jestem z Lubelskiego ;-);D

    OdpowiedzUsuń