piątek, 30 stycznia 2015

50 faktów o mnie!

Pomyślałam, że napiszę o sobie fakty. Tylko, że napiszę takie bardzo szczegółowe, dociekliwe, nie wiem jak to ująć. Po prostu takie dziwne. Rzeczy, których byście się nie spodziewali. Myślę, że to bardzo fajny pomysł na posta. Dowiecie się z niego bardzo dużo, więc zapraszam :)

1. Mam na imię Magdalena i lubię swoje imię, ale używam krótszej formy, bo tak.
2. Niedługo- 28 marca- będę obchodziła swoje 14 urodziny.
3. Jestem bardzo leniwa.
4. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest język polski i niemiecki.
5. Blog pomaga mi z ortografią. Zawsze jak zrobię jakiś błąd, podkreśla mi się na czerwono i po prostu zapamiętuję go.
6. Interesuję się polszczyzną.
7. Jestem w pierwszej gimnazjum, a moja średnia to 4.42.
8. Zamierzam ostro wziąć się do roboty, jeśli chodzi o naukę, bo naprawdę zależy mi na pasku.
9. Mam wzorowe zachowanie.
10. Jestem harcerką.
11. Kocham skoki narciarskie, oglądam je od dziecka.
12. Chciałabym mieć jakiś blog, który ciągle bym czytała. Podsyłajcie mi jakieś, proszę.
13. Lubię mądrych ludzi.
14. Mam już nagrany cover piosenki Lucha por tu sueno, ale muszę poczekać z wrzuceniem.
15. Niedługo kupuję bieżnię, bo muszę poprawić moją kondycję.
16. Nie mogę znieść pseudo ateistów. "Jestem wielkim ateistą, ale i tak obchodzę Święta Bożego Narodzenia!".
17. Wierzę w Boga.
18. Nie jestem rasistką, ale np. nie toleruję homoseksualistów. Więc moja tolerancyjność jest dziwna.
19. Bardzo chciałabym mieć kota.
20. Boję się lasów, ale z drugiej strony je uwielbiam, bo jest w nich tak pięknie.
21. Nigdy nie miałam nic złamanego.
22. Byłam kilka razy w Zakopanem i chcę jeszcze!
23. Do niedawna nie wyobrażałam sobie nie przejmowania się krytyką, ale od jakiegoś czasu mam to naprawdę gdzieś i robię co chcę.
24. Nie lubię jak ktoś jest zbyt pewny siebie i kiedy zbyt skromny.
25. Lubię ludzi odważnych.
26. Moimi idolkami są Demi Lovato i Lodo Comello.
27. Zamierzam kolekcjonować suszone kwiaty, ale dopiero na wiosnę/w lecie.
28. Moje ulubione kanały na Youtube to Banshee, Wobec Obiektywu, Rezigiusz i Mówiąc Inaczej.
29. W nowym roku postanowiłam żyć jakby intensywniej- czyli robić to co lubię, to co muszę i to co powinnam. Chce dać max od siebie, bo np. 2014 był nudny, nic nie robiłam.
30. Byłam na meczu Realu Madryt, widziałam Ronaldo.
31. Moim marzeniem jest spotkanie jakiegoś skoczka narciarskiego.
32. Umiem argumentować swoje zdanie i trzymać się go.
33. Staram się szczególnie z przedmiotów, które lubię i z nich mam dobre oceny.
34. Lubię, kiedy ktoś ma nietypowe zainteresowania.
35. Chodzę do szkoły muzycznej.
36. Jestem bardzo zazdrosna, o wszystko. Kiedy moja przyjaciółka rozmawia z jakąś koleżanką to ja od razu myślę sobie, że niech idzie do niej, jak szuka nowej, czy coś w tym stylu.
37. Zależy mi na opinii tylko tych osób, które lubię.
38. Gdyby pani na fizyce zapytała mnie ile to jest 2+2 to nie wiedziałabym. Nie rozumiem podstawowych rzeczy i to mnie bardzo denerwuje.
39. Chciałabym być bardzo mądra.
40. Jestem niecierpliwa.
41. Lubie oglądać te seriale na TVN typu Szkoła, Szpital.
42. Chciałabym być kiedyś nauczycielką języka polskiego.
43. Nie maluję się.
44. Nienawidzę mojej cery.
45. Niedawno przystałam ćwiczyć, bo miałam sporo nauki, poprawiania itp., ale od dzisiaj wracam do ćwiczeń.
46. Nienawidzę jak gimnazjaliści palą, piją i w ogóle, NIENAWIDZĘ.
47. Denerwuje mnie to, że ciągle bałaganię, a potem narzekam, że nie chce mi się sprzątać.
48. Interesuję się muzyką.
49. Nie umiem tańczyć ani malować, ale kiedyś się nauczę.
50. Umiem się kulturalnie zachować.

Podobał Wam się post? Macie jakieś pytania?




15 komentarzy:

  1. Mi się post bardzo podobał *-*
    Mam jeszcze jedno pytanie:
    Masz płyty Demi? Jak tak, to które? :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną. Nie wiem, ona się nazywa "Demi" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tylko tą, ale jutro w końcu ma przyjść Unbroken xd

      Usuń
    2. Też muszę sobie jakąś nową kupić :)

      Usuń
  3. Jejciu, dużo rzeczy się o tobie dowiedziałam, i widzę, że.. jestem od ciebie dość różna. :DDD
    Czekam na Lucha por tus sueńos :)
    I zawsze mozesz czytać mojego bloga! :) xd http://natalielyner.blogspot.com
    Przepraszam, że nie zrobiłam LBA od ciebie, ale jakoś nie chcę znowu go pisać :))
    Jesli sie nie obrazisz, zrobię podobny post, też z faktami, bo chcę cos napisać, ale nie mam dziś tyle weny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohoho strasznie dużo tych faktów ;D nawet nie wiem co by Ci tutaj jeszcze zadać :o no to tylko pozostaje mi czekanie na cover! ;D 3maj się

    OdpowiedzUsuń
  5. Banshee! Tak mamy wiele wspólnego! ( *Banshee * -chodzi o to ze tez jest moją ulubioną YouTuberką)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrót od Magdaleny to Maddy(Madline) anie Megan bo to Małgorzata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale po prostu przypadło mi Megan. Nie zależy mi na tym, żeby to było Magda po angielsku.

      Usuń
    2. :) no mi też bardziej podoba się Megan ;)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak można lubić język niemiecki :o Nie no - z tym cię podziwiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha :D Nie wiem sama czemu tak go lubię. Zależy mi na zdnajomości niemieckiego, po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :) Też kocham Demi. Dużo się o tobie dowiedziałam ;)
    PS. zapraszam alex771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń