poniedziałek, 5 stycznia 2015

#1 Gwiazd Naszych Wina.

Na początku chciałam wytłumaczyć, co oznacza "#1". To jest pierwsza recenzja, więc postanowiłam, że będę je numerowała. Ok, sprawa wyjaśniona, czas przejść do recenzji.


Gwiazd naszych wina to dramat, romans. Po przeczytaniu książki zdecydowałam się na obejrzenie filmu. Na początku myślałam, że na pewno ludzie przesadzają z tą fazą na to, ale sama bardzo się wkręciłam w losy, przeżycia bohaterów. 
Główne postacie to: Hazel i Augustus. Dziewczyna ma raka już kilka lat. Gus (Augustus), miał amputowaną nogę, a w zasadzie to pół nogi, również miał raka. Poznają się na spotkaniu grupy wsparcia dla chorych na raka.


Jeżeli chodzi o grę aktorską oceniam ją 100/10, naprawdę. Aktorzy byli genialni! Powiem szczerze, płakałam. Kocham filmy, które uczą mnie, że powinnam doceniać to, co mam. Cieszyć się z każdej chwili. Naprawdę zmieniłam moje poglądy, tak samo było po obejrzeniu Zostań, jeśli kochasz, ale o tym w następnej recenzji. 


Podobało mi się to, że oni naprawdę myśleli o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Życie chwilą swoją drogą, ale kiedy zaczęli mówić o tym, że są granatem, który wybuchnie... Kiedy Gus mówił, że boi się niepamięci, że ludzie o nim zapomną. Ja naprawdę nie chcę spojlerować i nie zrobię tego, najlepiej kiedy się przekonacie sami o niesamowitości filmu, czy książki. 


Jeżeli w weekend macie sporo wolnego czasu, to naprawdę zachęcam was do obejrzenia. Książka również jest niesamowita. Nie potrafię stwierdzić które jest lepsze. Cieszę się, że najpierw przeczytałam, potem obejrzałam. Warto zapoznać się z opisem i wyobrażeniami autora, a dopiero potem zobaczyć jak wyglądają aktorzy, miejsca wydarzeń. Jeżeli miałabym wskazać film/ książkę, który/a sprawił, że zaczęłam dostrzegać piękno i szanować innych, to właśnie  Gwiazd naszych wina i Zostań, jeśli kochasz. Bo to nie są denne komedie romantyczne. Także polecam gorąco. 

A Wy czytaliście/ oglądaliście? Jakie macie zdanie na temat Gwiazd naszych wina?

Zachęcam do wysłuchania piosenki i obejrzenia teledysku dotyczących filmu!



2 komentarze:

  1. Piękny film i książka napisana perfekcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam książkę, film już oglądałam i po prostu kocham kocham kocham ♥
    Wspaniałe... Ciągle płakałam

    OdpowiedzUsuń