środa, 31 grudnia 2014

Ulubieńcy grudnia 2014!

Ok, 2014 rok już się kończy i zleciał tak szybko ;o! Jak nigdy. Podsumowanie będzie w następnym poście.


Piosenka

W tym miesiącu przeczytałam książkę Gwiazd Naszych Wina, dzisiaj obejrzę film. Ta piosenka i jej teledysk serio bardzo mi się spodobały, więc są moim ulubieńcem w tym miesiącu. A wy czytaliście/oglądaliście? Polecacie?


                     


Film

Chyba nikogo nie zdziwię tym, że w tym miesiącu w tej kategorii jest film Kevin sam w Nowym Yorku/Domu. Oglądanie Kevina to tradycja :D

Jedzenie

Nareszcie mogę dać moje ukochane uszka z barszczem ♥ :D 

Postanowienie na styczeń

Tą kategorię rozpiszę w następnym poście, napiszę postanowienia na 2015 rok ;)



Komentarzowy ulubieniec

Wow, super! U mnie tak: 
Piosenka: Mariah Carey- All I want for Christmas is yo
Film: Kraina Lodu ♥ 
Jedzenie: Czekolada żurawinowa ♥
Postanowienie: Opanuję moje zachowanie, ostatnio stałam się agresywna i ciągle płaczę :/ 
Cytat: " Bicia człowiek długo nie wytrzymuje, nawet bicie serca kończy sie śmiercia.. "
Ja nie mogę dać komentarza miesiąca, więc dam książkę : " Zniszcz ten dziennik" - kreatywna literatura! :D

Ogólnie kocham czytać komentarze, bo zawsze dzielicie się ze mną tym, czym jak dzielę się z wami, to jest super!

Cytat

Nic nie jest IMPOSSIBLE (niemożliwe). Samo to słowo to przecież I'M POSSIBLE ~ Audrey 
Hepburn 

A jakich ulubieńców macie wy w tym miesiącu? :) 

3 komentarze:

  1. Książka: Potop.
    Film. Święty Mikołaj 2.
    Jedzenie: śledź w sosie ziołowym

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tak:
    Piosenka: Bleeding out (Imagine Dragons)
    Film: Tak samo, Kevin sam w domu/Nowym Yorku.
    Serial jeszcze dodam: Pierwsza Miłość, stary serial ale jestem od niego uzależniona, nie mogę przestać go oglądać ...
    Jedzenie: No to tak 'wigiliowo' to - barszcz z uszkami i kapusta z fasolką hah :p
    Książek nie czytam :p, cytatu nie mam, a postanowienia zostawię dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra, a więc tak.
    Piosenka-Against the current "Closer Faster"
    Film-"Zostań, jeśli kochasz" <3
    Jedzenie-Sernik babci :')
    Postanowienie-zacząć ćwiczyć (chodzi o ćwiczenia fizyczne ;p)
    Cytat-"Nie oceniaj mnie. Znasz moje imię, nie moją historię."
    Demi ^^
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń