sobota, 6 grudnia 2014

Ulubieńcy listopada 2014!

Hej wszystkim! Listopad już się kończy, więc przychodzę do was z ulubieńcami! Dzisiaj będzie ciekawiej, bo jest nowa kategoria, z którą pomogliście mi! Zapraszam :)


Piosenka
Ja naprawdę kocham muzykę, codziennie słucham przeróżnych piosenek. W tym miesiącu urzekł mnie kawałek Demons, zespołu Imagine Dragons. Słucham jej od dłuższego czasu. Myślę, że jest taka oryginalna, bardzo mi się podoba. 



Film 
Myślę, że już wiele osób obejrzało film Zostań, jeśli kochasz. Kocham filmy, które sprawiają, że zmieniam się na lepsze. Dzięki temu, że obejrzałam ten film, zaczęłam bardziej doceniać to, co mam, czyli zdrowie, rodzinę i przyjaciół. Oglądałam go dwa razy, ale nie lubię zbytnio okazywać emocji [czyt. płakać] przy innych. Dopiero potem to wszystko ze mnie wychodzi. Mogę szczerze powiedzieć, że to najlepszy film jaki dotychczas obejrzałam. jest w nim dużo miłości, pomiędzy główną bohaterką, a jej chłopakiem, muzyką, wiolonczelą, ale także w relacji z jej rodziną jest wiele ciepła Przy oglądaniu zalecam zaopatrzyć się w chusteczki. To coś pięknego, serio. Nawet przy zwiastunie płaczę. POLECAM




Jedzenie
Postanowiłam, że w tym miesiącu, w tej kategorii muszą być mandarynki. Kojarzą mi się one ze świętami, które się zbliżają i już nie mogę się doczekać, więc jem mandarynki :D


Postanowienie na grudzień
W tym miesiącu ograniczę słodycze. Mam jakąś chorą obsesję na ich punkcie więc czas na zmianę ;)

Komentarzowy ulubieniec
Bardzo lubię, kiedy pod moimi postami wyrażacie własną opinię na dany temat, dałabym tu wszystki komentarze z całego mojego bloga, ale trzeba zachować umiar, więc:

Hejterzy to dla mnie skraj marginesu, ludzie, ktorzy w sieci maja duzo do powiedzenia a w realu sami nie sa idealni. Jak to mowia "chojrak w necie, pizda w swiecie" (za przeproszeniem xd).
Ale co chce powiedziec. Najwazniejsze to nie przejmowac sie tymi prostackimi komentarzami, ba, nawet jeszcze dumniej robic to, co dotychczas, ewentualnie dążyc do udoskonalenia ale w umiarze ;)
Moja rada dla Ciebie jest taka: komentarze i te dobre i te zle zawsze beda, wiec nie warto robic z tego tragedii. Mysle, ze jesli czesciej bedziesz publikowac posty i zlapiesz blizszy kontakt z czytelnikami, to nabierzesz doswiadczenia i swiadomosci tego, co robic, aby Twoj blog byl lepszy a Ty szczesliwsza :)
Powodzenia! :)
Cytat
Odczucia, jakie mam na swój temat, są ważniejsze od tego, jak wyglądam. Poczucie pewności i swobody w swojej skórze- to właśnie czyni cię piękną. ~Bobbi Brown 


 Podzielcie się w komentarzach waszymi ulubieńcami!

6 komentarzy:

  1. Świetny wpis! Gratuluje super bloga! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tym miesiącu ogarnęła piosenka Na obcy ląd Eweliny

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super! U mnie tak:
    Piosenka: Mariah Carey- All I want for Christmas is yo
    Film: Kraina Lodu ♥
    Jedzenie: Czekolada żurawinowa ♥
    Postanowienie: Opanuję moje zachowanie, ostatnio stałam się agresywna i ciągle płaczę :/
    Cytat: " Bicia człowiek długo nie wytrzymuje, nawet bicie serca kończy sie śmiercia.. "
    Ja nie mogę dać komentarza miesiąca, więc dam książkę : " Zniszcz ten dziennik" - kreatywna literatura! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka: Aprendi a decir adios - Lodovica Comello
    Film: Wakacje z trupami
    Jedzenie: Czekolada deserowa od Wedla <33
    Postanowienie: ----
    Cytat: "Nie poddawaj się!"

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tak:
    Piosenka- The Hanging Tree z Iś
    Film- Igrzyska śmierci (wszystkie części) i Carrie
    Jedzenie- mandarynki (?)
    Postanowienie- nie wracać do tamtego bagna i zaakceptować siebie
    Masz fajnego bloga, będę częściej wpadać :'-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi się zrobiło ;)
    U mnie bylo kilku ulubiencow, np piosenka Night Changes 1d ;) a postanowienie: nie jesc slodyczy i udaje mi sie to juz 2 tygodnie! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń