wtorek, 23 grudnia 2014

O niczym.

Nawet nie wiem od czego zacząć. Ostatnio naprawdę zaniedbuję blog, ale mam nadzieję, że nie jesteście źli. Teraz chcę trochę nadgonić straconego czasu i korzystając z przerwy świątecznej, chcę napisać kilka postów.
Być może powiecie "przecież masz 13 lat, co ty masz do roboty?'', otóż mój typowy dzień wygląda tak:
- szkoła,
- powrót do domu, obiad,
- szkoła muzyczna,
- uczenie się na następny dzień i odrabianie lekcji,
- kolacja,
- sen.
Ja czasami nie mam czasu na spokojne zjedzenie posiłku. Ale koniec użalania się nad sobą! :D
W sumie to dużo się u mnie nie zmieniło. Niedługo postaram się wrzucić kolejny cover. Na razie myślę, jaką w ogóle piosenkę wybrać. Może coś doradzicie? :)
Jutro święta, za 8 dni Sylwester, niedługo potem wystawienie ocen i ferie. Czyli za ok. miesiąc koniec I semestru. Bardzo szybko mi to zleciało. Zdążyłam się już obeznać, wiem do jakich przedmiotów muszę się bardziej przyłożyć.
Tak ogólnie to jakoś leci.

A jak u was?


1 komentarz:

  1. Dobrze. Jestem zła. Podobnie tylko ja chodzę do szkoły tanecznej.

    OdpowiedzUsuń