piątek, 31 października 2014

Pierwszy cover!

Właśnie przed chwilą nagrałam mój pierwszy cover, jestem taka podekscytowana i z niecierpliwością czekam na wasze komentarze. Po długim namyśle, kilku dniach spędzonych nad ćwiczeniem, dzisiaj spontanicznie stwierdziłam, że zamiast Nuestro Camino, nagram

  Skyscraper

Piosenka jest Demi Lovato, czyli mojej idolki. Do tej piosenki mam szczególny sentyment, więc postanowiłam, że to właśnie ona na dobry początek pojawi się na moim kanale.

Nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie pojawi się 7 subskrypcji. To naprawdę miłe i dziękuje. Może się wydawać, że to żadne osiągnięcie, ale to dla mnie ważne, bo mam pewność, że ktokolwiek zobaczy ten filmik :)

To co chcecie następne? Jak najwięcej propozycji proszę! :D 


7 komentarzy:

  1. Masz bardzo intrygujacą barwę głosu, jest taka orginalna ale niestety fałsz za fałszem ;-( radzilabym Ci śpiewać przeponą i poćwiczyć na tą piosenką :)
    To nie hejt tylko moja opinia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero rozpoczynam swoją przygodę ze śpiewaniem. Oczywiście dziękuję za opinię i radę :)

      Usuń
    2. Cwicz dalej a wrożę Ci karierę ;D

      Usuń
  2. Masz bardzo ładną barwę głosu , taką czystą :d Ale niestety obnizasz tonacje i mylisz melodię- tak mi sisię wydaje i troszeczkę falszujesz.;c Ale przy ćwiczeniach na pewno się uda :D Bardzo miło się ciebie słucha. :)

    natalie-lyner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się tam podoba :)
    Masz ładny głos taki milutki :P
    A no i ten tam napisz mi na e-mail życzenia co do szablonu :3
    Lepiej na kami.ll@vp.pl to ci szybciej odpowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie masz bardzo piękny i delikatny głosik.
    Wydaje mi się, że do ciebie bardzie pasują takie bardziej delikatne piosenki. =)

    Piękny głos... ;3
    Pozdrawiam i czekam na kolejny cover. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam serdecznie na mój blog fashion-beauty-passion.blogspot.com
    Mam nadzieję, że znajdziesz tam coś interesującego.

    Paaa. ;P

    OdpowiedzUsuń