niedziela, 26 października 2014

Kanał na Youtube.

Hej! ten post jest bardziej organizacyjny. Mianowicie oficjalnie postanowiłam, że będę prowadziła kanał na Youtube. Jak na razie zamierzam wrzucać tam tylko różne covery.

I teraz prośba do Was! 

Napiszcie w komentarzach jaką znaną piosenkę najbardziej chcielibyście na dobry początek usłyszeć w moim wykonaniu. Jedyna uwaga jest taka, że najlepiej żeby to były polskie, hiszpańskie lub (nieskomplikowane) angielskie utwory.Wrzucę kiedy będzie co najmniej 5 subskrybentów :D 


7 komentarzy:

  1. Subek dany :D
    (tak, jestem Anonimem Anonimowym xd)
    Oglądam wszystko to samo co ty :* (nie mam niektórych w subach)
    Pierwszym coverem może być piosenka Demi-Really don't care. <3 Nie mogę się doczekać filmiku :)
    Pozdrawiam ;*****
    //Sarah Lovato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo skomplikowana, ale myślę, że dam radę, bo ciągle ja spiewam :D

      Usuń
  2. Dżem - Do kolyski ;)
    Lub Demi Lovato - Warrior
    Lub Violetta - Nuestro Camino ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, Warrior, piosenka zycia, moja ulubiona, kochaam

      Usuń
  3. Violetta: En mi mundo
    Marta Podulka: Nieodkryty ląd
    Kasia Popowska: Dziś ostatni raz zaszaleć chcę
    To czekam na cover i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń