niedziela, 19 października 2014

Startujemy!

Hej wszystkim! Mam na imię Magda. Postanowiłam założyć bloga, który będzie dotyczył mnie (odkrywcze) i moich poglądów. Być może kiedyś przerodzi się to również we vlogowanie, ale jak na razie myślę, że blogowanie wystarczy. Niedługo jednak postaram się coś wrzucić na youtube, zobaczymy, co z tego będzie. Jeżeli jesteście ciekawi mojego dalszego postępowania, to zapraszam do zaobserwowania mnie. Jeżeli nie obchodzi was to, też możecie zaobserwować.

Dziękuję za uwagę

11 komentarzy:

  1. Obserwuje i czekam na posty :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na posty, bo piszesz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, czekam na posty z niecierpliwością; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, fajnie :) Czekam z niecierpliwością na pierwsze notki ^^ no i tak nieoficjalnie zapraszam na mojego bloga, którego założyłam dawno, nie ma na nim JESZCZE postów, dopóki nie zacznę nagrywać na YT vlogów.:) http://natalie-lyner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz Megs :D
    Nie potrzebujesz żeby ktoś zrobił ci wygląd :P
    Ja się bawciam Css i Html więc jak coś to mogę pomóc :3
    /Remek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reeeeemeeeek :O Jak się bawciasz, to wiesz, możesz się pobawciać w moim szablonie XD

      Usuń