poniedziałek, 27 października 2014

Akceptacja siebie.

Pomyślcie, ile razy mówiliście, że coś wam się nie podoba? Że chcielibyście inaczej wyglądać lub być jak ktoś. Wiem jak to jest. Przez całe wakacje nie chciałam patrzeć w lustro. Skoro już jestem przy wakacjach, opowiem wam, jak one wyglądały. Otóż, nie wiem, czym to było spowodowane, naprawdę. Ciągle narzekałam na to jak wyglądam, chciałam schudnąć, wyglądać inaczej. Non stop się stresowałam, miałam różne lęki, wszystkiego się bałam, np. wychodziłam gdzieś i cały czas byłam spięta myśląc, że zaraz ktoś mnie zaatakuje. To może wydawać się dziwne, ale tak było. Ale tak ogólnie to całymi dniami siedziałam w domu. Starałam się czymś zająć, ale nie umiałam. Nadal NIENAWIDZIŁAM siebie. Mój dzień wyglądał tak: wstaję, czytam książkę, komputer i idę spać. Jeżeli w ogóle mogłam spać. Było mi naprawdę ciężko. Kiedy rozpoczął się rok szkolny, wszystko powoli się regulowało, przestałam ciągle dręczyć samą siebie. Teraz już wiem, że aby żyć dobrze, potrzebna jest akceptacja siebie. Pogodziłam się z tym, że nie mam figury modelki. Piękna też nie jestem. Ale trudno, akceptuję to :) Przecież, jaki by był sens, gdyby wszyscy wyglądali tak samo? Żaden. Każdy jest wyjątkowy, wystarczy tylko to dostrzec. Poza tym, nie liczy się to, jakiego kolory masz oczy, włosy, czy jesteś chuda czy gruba, brzydka, czy ładna. Przecież to nie ważne! Liczy się to, żeby być niepowtarzalnym i mieć super charakter :)

Lubicie siebie? :)



10 komentarzy:

  1. No właśnie to nie takie łatwe. W dzisiejszych czasach, jeśli nie masz debilnej grzyweczki na boczek, nie robisz selfie lub nie nosisz pedalskich rurek ( chłopacy) - nie masz życia..
    No ale świata nie zmienisz :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rureczki, grzyweczki, skąd ja to znam :D

      Usuń
    2. :DD XDDD Kiedyś oryginalnośc była wyjątkowością, teraz każdy debil nazywa się wyjątkowym, mimo, że wygląda jak połowa ludu na świecie. xp :p
      Ale gdyby tak nie było tej durnej mody, świat byłby jak dalej..jak kiedyś..każdy czuł się ładny, nie popełniano tyle samobójstw co teraz..

      Przy okazji:3: Zapraszam do siebie i przepraszam za reklamę:) http://natalie-lyner.blogspot,com

      Usuń
  2. Każdy jest na swój sposób piękny. Jedni mają ładne włosy, inni oczy, rzęsy, nogi, paznokcie, usta czy coś innego :)
    Mogę się założyć, że i Ty jesteś piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wstydź się siebie! Przecież na pewno jesteś ładna i super fajna! Ja sama czasem nie akceptuje siebie , mam 13 lat i ważę 50 kg i mam 1.66 wzrostu, wszyscy mówią , że jestem chuda ale ja tak nie uważam :/ w każdym razie wiedz , że każdy ma i wady i zalety a myślę , że ty masz duuuuzooo zalet ;*****

    OdpowiedzUsuń