poniedziałek, 20 października 2014

Czym jest dla mnie przyjaźń?

Z pewnością należę do osób, które nie mają 10000 przyjaciół, tylko kilku najlepszych. Mam wielu znajomych, ale jednak przyjaciół, prawdziwych, od serca i od zawsze, znacznie mniej, tylko 2 przyjaciółki. Nie potrafię tak jak niektórzy poznać kogoś nowego i po kilku dniach stwierdzić, że to przyjaźń na zawsze. Uważam, że to bez sensu, bo zazwyczaj (z tego co zauważyłam), taka przyjaźń szybko się kończy. Ze swoimi przyjaciółkami przyjaźnię się ok. 7 lat i wydaje mi się, że nie grozi nam znudzenie się sobą, czy zastąpienie kimś innym.

Kiedy pomyślę o przyjaźni, od razu przychodzi mi na myśl zaufanie. Bo co to za przyjaźń, w której nie możesz powiedzieć swojej przyjaciółce, czy przyjacielowi swojej tajemnicy, której nikomu innemu nie powiesz. Wydaje mi się, że zaufanie i autentyczność to jedne z ważniejszych cech :)

I jeszcze jedno. Myślę, że kiedy się z kimś przyjaźnimy to (na przykład ja tak mam), gadamy głupoty, niesklejone zdania, po prostu jestem sobą, szczerą, nie mającą pojęcia co to jest poprawna polszczyzna SOBĄ. (oczywiście język polski kocham, ale no wiecie... :D)

Podsumowując- uważam, że w przyjaźni powinno się być prawdziwym i z czasem dopiero nabieramy takiego zaufania do drugiej osoby. Także bądźmy autentyczni. :D

A czym dla was jest przyjaźń? Jesteście osobami, które tak jak ja, wolą mieć jednego najlepszego przyjaciela, czy raczej większą grupkę przyjaciół? :)


12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę przyjaciółek od serca;) Bardzo chciałabym mieć taką, z którą mogłabym pogadać od serca, i wiem że mi pomoże i wesprze. Mam co prawda dwie "przyjaciółki" ale w sumie nie jestem przy nich sobą, wiem, że o
    wszystkim z nimi nie pogadam. Właściwie to nikt ze szkoły nie wie, jaka jestem. Wszyscy mają mnie za cichą, szarą kujonkę, podczas gdy poza szkołą taka nie jestem.
    Masz szczęście, że posiadasz takie zaufane osoby od serca;)
    No, to koniec mojego wyczerpującego i nudnego komentarza;)♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu znajdziesz najlepszą przyjaciółkę :) Trzymam kciuki ;*

      Usuń
    2. Nie martw się. Też jestem uważana za kujonkę.

      Usuń
  2. Fajnie, że napisałaś ten post :D
    Ja mam kilka koleżanek, ale takiej BFF niestety nie mam...
    Bardziej ufam rodzicom niż znajomym.

    PS: Masz super bloga! <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, kocham Cię! Byś mogła napisać jak robisz takie super blogi jak robisz na blogu te strony np. O Violetcie klikasz i tam masz o Violetcie ,albo np, o stylu i tam masz o stylu. Takie podziały itp.?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 3 przyjaciółki w sumie to jest tak , że z jedną mam wiecznie głupawkę , drugiej mogę wszystko powiedzieć , a z trzecią gadam na wszystkie tematy ale przy każdych jestem właśnie sobą i to jest super :D mam też wieeeeelu znajomych ale to nie to samo co przyjaciółki ;)
    Btw fajnie że założyłaś bloga bo faktycznie można cie bliżej poznać ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze:) Lepiej jest mieci takie dwie przyjaciółki niz 5 fałszywych :/

    OdpowiedzUsuń