sobota, 8 listopada 2014

Ulubieńcy października 2014!

Wiele youtuberów robi tego typu filmiki. Postanowiłam, że zrobię taki post :) Nie wiem, czy wam się spodoba, najlepiej napiszcie w komentarzach. 

Piosenka

W październiku taką moją ulubioną piosenką było Believe in me, Demi Lovato. Uważam, że jest naprawdę bardzo fajna, ze względu na ścieżkę dźwiękową, tekst, na wszystko. Super!
                           
                           

Film

W październiku nie oglądnęłam żadnego filmu. Na ogół będzie taka kategoria, ale nie zawsze będę miała, co w nią ''wstawić''. 

Jedzenie
W tym miesiącu moim ulubieńcem w tej kategorii są Bake Rolls (7days). Ciągle je kupuję w sklepiku szkolnym. Muszę przestać :D


Postanowienie na kolejny listopad
Postanowiłam, że zrobię taką kategorię, ponieważ myślę, że to bardzo fajne kiedy będę starała się być lepszą osobą :) Na listopad postanowiłam, że będę biegała, po prostu, z koleżankami :D 

Komentarzowy ulubieniec
To może być każdy z was, wprowadzę to w następnym miesiącu :)

Teraz jeszcze wy możecie stworzyć ostatnią kategorie, piszcie w komentarzu, jaką byście chcieli. Pod komentarzem fajnych pomysłów piszcie popieram! 



6 komentarzy:

  1. U mnie jest tak :
    Piosenka miesiąca: Beyonce - Pretty Hurts
    Film : Igrzyska Śmierci - Catching Fire
    Jedzenie: Płatki z mlekiem xD
    Postanowienie : Przeczytam do końca drugą część THG :)

    A ostatnią kategorią, moze być cytat miesiąca? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja popieram Natalie Lyner : cytat miesiąca.
    PS Bake Rolls 4ever xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozesz dodac kategorie "Ulubiony ciuch" i "Ulubiony kosmetyk" ;)
    Życze Ci powodzenia w bieganiu i mobilizacji, bo to jest najwazniejsze xD ja sprobowalam biegania w wakacje ale jakos nie przypadlo mi to do gustu, wole cwiczenia w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat miesiąca też mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytat miesiąca zdecydowanie :) Fajnie, że możemy dowiedzieć się czegoś o tobie :D Bardzo fajny pomysł ♥

    OdpowiedzUsuń