poniedziałek, 15 czerwca 2015

Nareszcie!

Wracam po bardzo długiej przerwie. Chociaż czuję, że już tutaj nikogo nie ma. Najpierw opowiem co się działo przez ten cały czas. Teraz jak na to patrzę to nic ciekawego, ale np. nagrałam cover Lucha por tus suenos i zgłosiłam się do konkursu Sharon. Potem dostałam się do 10, ale no cóż, nie wygrałam. Jeśli to czytasz to bardzo ci dziękuję i pozdrawiam! Poza tym dużo nauki, bardzo dużo. Dzisiaj poprawiałam 5 sprawdzianów i jak dobrze pójdzie to średnia będzie wynosiła 4.5, także tragedii nie ma, aczkolwiek chciałoby się ten czerwony pasek na świadectwie. Ale to nic. W szkole muzycznej właśnie taki będę miała.

Co do takich planów, to oczywiście zamierzam pisać więcej postów, powrócić tutaj i ponownie zdobywać czytelników. Zamierzam też założyć nowego bloga, o Demi Lovato. Oczywiście ten też będzie funkcjonował. Teraz taka prośba. Szukam osoby, która interesuje się Demi i chciałaby ze mną prowadzić bloga. Jeżeli ktoś by był chętny to proszę o zostawienie komentarza.

Za dużo opowiadania. To tylko post organizacyjny. Przepraszam za nieobecność, postaram się bywać częściej. A co u was?


5 komentarzy:

  1. Fajnie, że po tak długiej przerwie w końcu się tu pojawiłaś. Czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie, strasznie długo czekałam :D
    Ja bym chętnie poprowadziła z Tobą bloga o Demi :)
    Czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do bloga o Demi, to juz założyłam, możemy pogadać na priv? :D magdalodofanatica@gmail.com

      Usuń
  3. A już myślałam, że usunełaś bloga... cieszę się, że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń